aşkın sen hâli








sağ kulağım çınladı bu sabah
sen mi anıyorsun
kuşlarda bir telaş bir panik
yoksa geliyor musun
az önce yetişemediğim telefon
ya da postacının unuttuğu mektup
senden biliyorum
aylardır duvarları dinliyorum
hiç biri anlam veremiyor
bu sebepsiz gidişe...


olsun...
döneceksin ya
yollarını beklemek güzel
çayı hep iki kişilik demlemek
perdenin arkasında bütün gün
çaya yetişeceğin anı hayal etmek...


üzüldüğümü sanıyor dostlarımız
söz de unutmuşsun beni
onlar nereden bilsinler
böyle bir aşkları oldu mu hiç
ben unutabildim mi bunca zaman
yerine başkasını koyabildim mi ki
sen beni unutasın da
başka yar bulasın...


ütülü gömleklerin dolapta
koy kapının önüne dediler, güldüm
geldiğinde yenilerini mi aldıracaksınız bana
bilmiyorlar işte
sen yorgun ve mahcup
çaldığında kapıyı
sanki akşam olmuş gibi
işten dönmüş gibi
uzatıp terliklerini
hoşgeldin diyeceğim
hoşgeldin yuvana...










Yorumlar

Popüler Yayınlar