Deniz bitti...



                               deniz bitti
kıyılara attı kendini son damlalar

göğsüm sıkıştı mavisiz soluklardan
    " bir an" ın bitmesine daha çok var
             "Ya Sabır" taşları çekiyorum 
                    sektirdiğim mesafelerce

bir türkü duyuyorum diplerden
"aldırma gönül " diyor
aldırıyorum
Susuzluğum geliyor aklıma
balıklar kadar ıssızlığım
Yakamozlar gibi
"Bir var bir yok" muşlugum

bu kadar da koyverilir mi deyip
yürüyorum karşı kıyılara
hey ! dar sokaklı rum mahallesi
kalamar kokulu hayatlar
deniz bitti diyorum size
deniz bitti
 duymuyorlar

kurumuş yosunlar ayaklarımda
sadece bir nefes imbat diyorum
ah şarabı dibe vurmuş kayıkçılar
deniz kızlarıyla muhabbetten mest
Kendi kanlarını yudumluyorlar
İmbat diyorum, deniz diyorum
Bitti diyorum
Duymuyorlar

Yarına çok var mı ey mehtap
Yıldızlar hâlden anlar mı
Geçer mi bu uzun gece
Toprağa tutunur mu ellerim
Denizi unutur mu











                                

Yorumlar

Popüler Yayınlar